|

Wednesday, December 22, 2004

آره

دوستانی که این گمشده در باد (خودم) رو دوست خودشون قرار دادند هنوز از خود من اطلاعی ندارند یه شعری بود میگفت دوستان به ضن خود یار من شدند دقیقا مطابقت میکنه با احوال من!؟ فقط این چند جمله رو از من میدونند!؟ که متولد کرمانشاهم بزرگ شده تو چند شهرم!؟ که بیشترین سالو تهران بودم از فروردین امسالم اومدم کرمانشاه!؟ و بیست سالمه و حالا یه درسی هم میخونم دیگه خیلی هم به مغزشون فشار بیارن اینا رو از من میدونن اما من یه جورایی تا چند ماه دیگه همشونو سوپرایز میکنم با یکسری اطلاعات کامل که گمون کنم تلفات داشته باشه شنیدن خبر شایدم نداشته باشه!؟ منتظر باشن تا وقتش والا هیچی نمیگم لج میکنم مثلا بعد خوندن این میگین چی میخوام بگم شایدم چند ماه دیگه وسط صفحه نوشتم دماغ سوخته حالا به مغزتون فشار نیارین نمیفهمین!؟

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home