|

Thursday, November 11, 2004

یکی از سخت ترین کارای عمرم

مقدمه: بعد از دو ماه گذشتن از نوشتن این پست که تو کامپیوتر داشت خاک میخورد با خودم کلنجار میرفتم که بفرستمش یا نه؟. بالاخره تصمیمم براین شد که بفرستمش. فکر می کردم اگه بفرستمش ممکنه شما فکر کنین که من خیلی خودخواهم (که اصلا اینطور نیست) اما با این نوشته خیلی چیزا روشن میشه و ازین زمان به بعد کسی رو از دسته دوم(که دربارش میخونین) نمیبخشم چون دیگه همه چی رو همه میفهمن و دیگه با هیچ کسی دوست نخواهم شد تا کسی فکر نکنه احیانا اینا دروغه یا بعد از خوندنه این نوشته تصمیم بگیره منو واسه دوستی انتخاب کنه.
من تو زندگیم با آدمای زیادی آشنا شدم دسته ای تو محل زندگیم و دسته ای تو اینترنت حالا یه فرق اساسی بین این دو هست اولین دسته که منو از نزدیک میشناختن الان چندین ساله باهاشون دوستم و دوری محل زندگی و غیره باعث نشد که از دوستیشون با من دست بکشن اما دسته دوم اول اینکه منو خوب نمیشناختن و بعضیاشون هم بعد از خوندن این وبلاگ روحیات منو فهمیدن و به اشتباه خودشون پی بردن و خیلیاشون مثه نسیم که نمیشه گفت مثه گردو خاکی بودن که اومدنو رفتن. هر دو گروه دیگه منو با این وبلاگ شناختن و با هر دو گروه با این روحیاتم دوست بودم و حالا ترسم ازین میشه نکنه گروه اول واسه زیبایی ظاهریم(خودخواه نیستم به خدا) با من دوست شده باشه همون دلیلی که من چند ماه پیش اینترنت رو منبع دوستیابی قرار دادم تا کسی از روی چهرم از من خوشش نیاد چون اون دوست داشتنی ارزش داره که کسی از روحیات کسی خوشش بیاد نه چیزه دیگه و این دلیلی بود که هیچکس عکسه واقعیمو ندید و با عکسهای نه چندان زیبا از دیگران که به جای خودم جا زدم اونا رو از یه صافی رد کردم و به بیشتریام اصلا عکسی ندادم( که اکثرا دیگه منو فراموش کردن اونام نتیجه میگیریم دنبال احساسات پاک نبودن دنبال چیزای دیگه ای بودن). جالبه که بگم تونستم با این روش چند تا از بهترینها رو پیدا کنم و گروهی رو با هم تشکیل میخوایم بدیم که وبلاگ بنویسیم که از اون میون یه دختر و دو پسر همشهری یه اهوازی و یه اصفهانی هستن که اینا عکسهای تقلبی رو دیده بودن و سه روز پیش عکس واقعی خودمو بهشون دادم. وخوشبختانه فهمیدن چرا عکسه خودمو نداده بودم بهشون. آره تو این امتحان 9 ماهه با تست بیش از 70 نفر تونستم 4 نفرو پیدا کنم!؟ و حالا که همه چی معلوم شد بزودی عکس واقعیمو میزنم طرف راست بالای صفحه تا همه ببینن!؟ با نوشتن این پست یکمی اعصابم از دست آدمای ..... راحت شد. آخیش!؟

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home