|

Thursday, November 11, 2004

بعد مدتها بازم سلام

تو این روزایی که نبودم خیلیا خواستن دوباره بنویسم. اما علاقه ای به اینکار نداشتم اما دیگه مغلوب شدم و در حالی که تا همین چند روز پیش از این پست میخواستم نسل این وبلاگو به چندین دلیل منقرض کنم منصرف شدم. بگذریم حالا بعد گذشتن دو سه ماهی از آخرین خداحافظی دوباره سلام، سلام به اونایی که احساس دارن سلام به اونایی که امید دارن و سلام به اونایی که جوونن!؟ و یه سلام مخصوص به اونایی که با آفلاینها و ایمیلها و مسیجهاشون (در اورکات) منو دلگرم کردم. الان دیگه فصل پاییز شده و هوا سرد بر خلاف نوشته پیش که هوا خیلی گرم بود!؟ و این باعث میشه سبک نوشتنم مثل تابستون که محافظه کارانه مینوشتم تا به کسی برنخوره نباشه و راحتتر بنویسم چون از نظر روانشناسی مردم تو هوای سرد تحملشون بیشتر میشه!؟ البته امیدوارم نوشته هام سرد نباشه اینو به عنوان مقدمه قبول کنین و خواهشا واسه خاطر این پست ببخشین و فحش ندین چون یه کم بیشتر از کمی آبکی بود خودم میدونم!؟

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home