|

Saturday, September 25, 2004

چند تا خبر موسیقی

بعد از گردوخاک حسابیه آلبوم غریبه با صدای فریدون که باعث معروفیت و مشهور شدن یک شبه ی این خواننده شد که واقعا حقش بود البته این آلبوم بهار امسال به بازار اومد اما یکماهی هست که همه جا همه میذارنش!؟ بعد از اون چند تا آلبوم لس آنجلسی اومد که از بین اونا آلبوم صدا با صدای آیدین جوان 19 ساله ی ایرانی آمریکایی که زیاد تعریفی نبود به جز دو ترانه اما برای پسر با سن 19 سال آلبوم بدی نیست در مجموع. و آلبوم هنگامه که واقعا خیلی شنیدنیه و جدیدا آلبوم رپ مکابیز آقا زاده ی گوگوش به نام شکلات که از افتضاحم افتضاح تره مخصوصا ویدیو هاش اما جدیدترین آلبوم رو شرکت نوا مدیا (همون شرکتی که آلبوم آدم فروشه شادمهرو بیرون داد) به بازار داد. به نام به یادم باش با صدای راد که یک ترانش از همه ی ترانه ها جالبتره به نام مسافر. و من پیش بینی می کنم این شرکت نوا مدیا که محلش در تورنتوی کانادا قرار داره به رقیبی سرسخت برای شرکتهای ترانه و کالتکس و آونگ تبدیل بشه که هرسه در لس آنجلس قرار دارند. واما آلبوم تا بینهایت گروه آریان که بجز یکی دو ترانه زیاد جالب نیست مثلا نسبت به گل هیاهو اما من شخصا ترانه آخرش رو دوست دارم در ادامه من تمام آلبومهایی رو که گفتم لینکشون رو قرار میدم تا از شنیدنشون لذت ببرید البته بهترین آلبوم از نظر من گل هیاهوی فریدونه!؟

تا بی نهایت.آریان*گل هیاهو.فریدون***صدا.آیدین***برای دیدنه تو.هنگامه***شکلات.مکابیز***به یادم باش.راد

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home