|

Sunday, September 19, 2004

خبر بد

یه خبر خیلی بدی بهم دادن که بشدت حالمو عوض کرد و اگر خبر واقعیت داشته باشه من حتما دیوونه میشم و دائم خدا خدا میکنم که خبر حقیقت نداشته باشه چون اگه باشه نمیدونم چیکار کنم و نمیدونم باید کسی رو که خبرو بهم داد لعنت کنم یا نه هر بار که احتمال واقعی بودنه خبرو تو ذهنم مرور کردم از شب گذشته تا حالا اشک از چشام جاری شده نمیدونم شما وقتی که بهتون بگن یکی از بهترین دوستاتون داره میمیره و بیماریه سختی داره چه حالی میشین اونم کسی که واسه من که برادر نداشتم عین برادر بود با هم بودیم اما نبودیم دوسش دارم خیلی خیلی. اما حالا فکر از دست دادنش داره آتیشم میزنه کسی هم نیست درده دلم رو بفهمه من نمیدونم این خدا دنیاشو چطور اداره میکنه یکیو هیچی بهش نمیده آخر سرم اینطور بدبختش میکنه یکیو سالم میاره تو دنیا با ثروتو سلامت از دنیا میبره. به یکی اینقدر میده که نتونه خرج کنه. یکی رو هم مثه دوست من میخواد ناکام از دنیا ببره من هنوز خدا رو نشناختم هنوز نشناختم فقط امیدوارم اون خبر یه دروغ باشه یه دروغ
نوشته شده توسط: پرهام

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home