|

Sunday, September 05, 2004

You should know,تو باید بدونی

اینم یه شعر از خودمه به انگلیسی امیدوارم خوشتون بیاد البته ترجمش پایینش هست
You should know I'm not your kind baby
You should know, you should know
Time after saw you, I told this to you
Can't waiting for you any time
You knew that, I choosing my friends very hard
So wait till time of ask coming
You should know I'm not your kind baby
You should know, you should know
I don't like liars, I don't like inanes
Tell me about your, yeah baby
I don't want angel, I seeking a really friend
You should know I'm not your kind baby
You should know, you should know
I want a true love in this life, which make me which make me
I saw you in my heart mirror, that time I thought am lover
You should know I'm not your kind baby
You should know, you should know
I going on the life road and I don't know where end is
I don't know do me seeking you on this road
You should know I'm not your kind baby
You should know, you should know

You Should Know

تو باید بدونی
تو باید بدونی من از جنس تو نیستم باید بدونی باید بدونی. زمانی که دیدمت اینو بهت گفتم که نمیتونم هیچموقع بخاطرت صبر کنم.تو اینو فهمیدی که من دوستامو سخت انتخاب میکنم. بنابراین صبر کن تا جوابتو بدم. تو باید بدونی من از جنس تو نیستم باید بدونی باید بدونی.من دروغگوها رو دوست ندارم. درباره خودت بهم بگو دختره آره!؟ من فرشته نمیخوام من دنبال یه دوست واقعی میگردم. تو باید بدونی من از جنس تو نیستم باید بدونی باید بدونی.من یه عشق درست تو این زندگی میخوام که منو بسازه که منو بسازه.من تو رو تو آینه قلبم دیدم اون زمانی که فکر کردم عاشقم!؟ تو باید بدونی من از جنس تو نیستم باید بدونی باید بدونی.من روی جاده ی زندگی راه میرم و نمیدونم پایانش کجاست من نمیدوم آیاا تو رو تو این جاده پیدا میکنم؟ تو باید بدونی من از جنس تو نیستم باید بدونی باید بدونی.

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home