|

Saturday, December 11, 2004

بابا معرفتها!؟

من حدود سه هفته تو اینترنت نیومدم ازین طریق هم آدمای وفادار رو شناختم و ازین به بعد یه جور دیگه روشون حساب میکنم ضمن اینکه حدود بیست نفرو از لیست دوستانم پاک کردم که الان شد 43 که ازین 43 تا 29 تاشون هموطن نیستن!؟ خداییش اونا از ما با برام ترن اکثرا آف گذاشته بودند حساب اینا و دوستای صمیمیم که 5 نفرن جدا که هر روز صمیمی تر میشیم مخصوصا کرمانشاهیا که خیلی واسشون احترام قائلم و 9 نفر باقیموندم واسه سرگرمی باهاشون میچتیدم که خودشون میدونستند و به زودی اونام از لیست پاک میکنم. اما به خودم فحش میدم که به قول ملکی یه مشت لنگه لوکه چفت شل دور خودم جمع کرده بودم که خوشبختانه الان 6 ماهه با هیچکدومشون چت نکردم و تو ماهه گذشتم فقط با آقا سجاد چت کردم که یکی از بهترین دوستامه و قبلا هم با دوست صمیمیه دیگم میچتیدم که از همه بیشتر آف گذاشته بود و الان خیلی وقته آنلاین ندیدمش!؟ و به علاوه 3 نفر دیگه که این 5 تا رو با دنیام عوض نمیکنم آدم با معرفت واسم خیلی ارزش داره آره. که میشن 3 پسر و 2 دختر. هیچ فرقی هم ندارن واسم هیچکدومشون. چون اینارو انسان واقعی دیدم و همشونو یه اندازه دوست دارم بجز یه استثنا که اونو نمیگم کیه. و یه جمله هم از یکی از ترانه های سیاوش شمس تقدیم به اینا میکنم و امیدوارم اینا رو هیچوقت از دست ندم
Time be with you make me feel love
وقت بودن با شما احساس عشق در من ساخته میشه

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home