|

Thursday, July 21, 2005

محسن چاووشی و آلبوم خود کشی ممنوع


گفتم حیفه در این مورد چیزی ننویسم، این محسن چاووشی هم نام من، که آلبوم دومشو دو روزه بیرون داده و من از چند هفته پیش چهار تا از آهنگهاشو شنیده بودم رو بلافاصله تا آلبومش پخش شد همون ساعتهای اول دانلود کردم، واقعا آلبوم تک و بی نقصیه که الان انتخاب اول منه مشکل پسند تو موسیقی شده، محسن وقتی آلبوم اولشو که کفتر چاهی اسمش بود بیرون داد، (که دو ترانه ی زیبای نفرین و فاصله رو در خودش داشت) همه خیال می کردن مجتبی کبیری هستش، اما محسن با صدایی که بیشترین شباهتو بدون تقلید!؟ به سیاوش قمیشی داره بر عکس صدای تقلیدیه مجتبی کبیری که صداش تو آلبوم و اول دومش کاملا متفاوته و یادش رفته تو آلبوم اول چطور تقلیده سیاوش رو درمیآورد که با آلبوم دوم تقلید خودشو لو داد، واقعا میشه گفت رقیبی واسه سیاوش داره میشه ، محسن در این آلبوم جدید یه ریمیکس از آهنگهای آلبوم کفتر چاهی گذاشته تا مردم به اشتباهشون پی ببرن که این محسن چاووشیه مجتبی کبیری نیست!؟ اکثر ترانه های خودکشی ممنوع عاشقانست، انگاری محسن عاشق شده و عشقش ترکش کرده، و گل ترانه ی عاشقانش ترانه ی آهای خبر نداری هست که واقعا هرچی گوشش بدی بازم مزش از بین نمیره!؟
شعره این ترانرو با هم میخونیم:

عشق کدوم غریبه یهو بجونت افتاد
چی شد که خیلی ساده عشقمو بردی از یاد
قلبمو بی تفاوت له کردی زیره پاهات
گوله نگاتو خوردم!؟ یا که فریبه حرفات!؟

آهای خبر نداری دلم داره می میره
همدمه بی کسی ها تو بی کسی اسیره
بهش بگین هنوزم جاش خالیه تو خونم
بگین هنوز داد میزنم برگرد دردت بجونم، بیا بلات به جونم

رفتی ازینجا اما، بدون نرفتی از یاد
ندیدی وقتی رفتی، واست کی دست تکون داد
هر کی منو می بینه فکر می کنه دیوونم
دیوونه ی تو هستم دردو بلات بجونم
آلبوم محسن چاوشی را از سایت طرفدارش سرچشمه دانلود کنید
www.sarcheshmeh.com

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home