|

Tuesday, July 19, 2005

وبلاگ، تبادل لینک، مطلب

ازونجایی که من دیگه وقتی واسه نوشتن مطلب ندارم و خیلی وقتم کم شده تو یک ماه گذشته، گفتم چیکار کنم که مطلب کم نیارم واسه وبلاگ، بعد افتادم یاد بابام ازونجایی که یکی از کارایی که بابام انجام میده نویسندگی هستش، من بهش موضوع میدادم و اون مینوشت اکثر مطالب جدید وبلاگ بجز یه دو سه تا، کار بابام هستش و خیلی هم از مطالبش استقبال شد، اما تازگی به یه مشکل دیگه برخوردم اونم اینه که مطالب دیگشو هنوز وقت نکردم که تایپ کنم، دوباره به خودم گفتم که چیکار کنم که وبلاگم حداقل یه روز در میون یه مطلب داشته باشه!؟ یکدفعه افتام یاده وبلاگ خواهرم، گفتم که اون نمیاد وبلاگ منو بخونه بعد ازم شاکی شه چرا از مطالبه اون استفاده نکنم!؟، خلاصه از مطالب اونم استفاده می کنم (به صورت مخفی) تا ببینیم چی میشه!؟ اما فوقش پونزده روز رو بتونم با مطالب وبلاگ اون سر کنم!؟ بعده پونزده روز چیکار کنم!؟ ازونجایی که وبلاگه من حداقل روزی صدوپنجاه بیننده داره و به روز بودنه مطالب حرف اول رو میزنه!؟ میخوام درخواست کنم از هر کسی که فکر می کنه مطلب جالبی داره تو ورد بنویسه و ازینجا برام ارسال کنه تا به اسم خودش چاپ کنم!؟ و یه درخواست دیگم دارم هرکسی که وبلاگش پربینندست تاکیید می کنم وبلاگش پربیینده باشه با پنج وبلاگ تبادل لینک می کنم این وبلاگایی رو که من لینک دادم وبلاگای پربیننده ای نیستن اکثرا از روی دوستی لینک دادم، هر کس لااقل تو چهار ماه سه هزار بیننده داشته من بهش لینک میدم تماس بگیره این آمار برای وبلاگ من پنج هزار و هفتصد تاست!؟

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home