|

Thursday, February 24, 2005

بی بی سی مسخره، فقط اسمش دهن پر کنه

توی این مسابقه ی عکس سازی بی بی سی عکس من 289 به 163 اول شد هرچند حالم از عکس خودم بهم میخوره چون 8 تا عکس واسه بی بی سی فرستادم که همه ازین عکس زیبا تر بودن و بی بی سی از مرحله ی اول چهار تا رو حذف کرد و میون اون حذفی ها عکسیو که من عاشقش بودم هم قرار داشت!؟ اما مسایقه ازین قرار بود که به اون عکس دو تا مانکن با افکتهای تصویری تغییراتی بدید که معنیه عکس اولو نداشته باشه، اما با کمال تعجب در مرحله فینال دیدیم عکسی که رقیب عکس من بود، در حالی که یکی از مانکنها رو حذف کرده بود!؟ به مرحله فینال اومد!؟ اما خداییش از ایده ی جالبی استفاده کرده بود، خلاصه نوبت یه جایزه رسید که واقعا مسخرشو درآاوردن یک تی شرت و یک خودنویس!؟ در حالی که یکجوری تو این یکماه از جایزه حرف میزدن که انگار میخواستن حداقل یه دوربین دیجیتالو بدن، جلوی جایزه یه علامت تعجب میگذاشتن که آدما گول بخورن مثه من!؟ و تو این مسابقه ی دره پیت شرکت کنن، خلاصه توصیه میکنم در مسابقاتی که انگلیسیهای حقه باز توش شریکن شرکت نکنید

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home