|

Friday, February 18, 2005

توی این راه من نباختم

راستش من آدمای زیادی رو تو نت میشناختم و یکجورایی شد که نمیدونم از شانس خوب یا بد من همه باهام بد شدن که فکر کنم تقصیر منم بود، آخه تو یه شبکه مجازی که تنها اختراع بشر هستش که میشه خودتو توش مخفی کنی و با هر هویتی که خواستی شروع به چت و کارای دیگه بکنی میشه هویت واقعیتو نشون همه بدی!؟ واقعا که توی این دریای اینترنت که نهنگش بیشتر از ماهیشه کمتر میشه به کسی اعتماد کرد و تا بیای یکنفرو از همه نظر امتحان کنی لااقل واسه آدمای معمولی چهار ماه طول میکشه، این قضیه ی با من دشمن شدن بر میگرده به حدود شش ماه پیش، و من واقعا به تجربه ای در مورد شناخت آدما رسیدم، که مطمئنم اگه اینترنت نبود تا 40 سالگی هم بهش نمیرسیدم، الان که دیگه اکثرا منو با این وبلاگ میشناسن و دوست و آشنای بیشتری ازون موقع تو نت دارم راحت میتونم آدم بد رو از خوب تشخیص بدم، که این تجربه در زندگیه اجتماعیم بارها به کمکم اومده، اما در مورد اون آدما بگم، من آدمی هستم که نمیتونم تحمل کنم کسی ازم ناراحت باشه چون واقعا دیوونه میشم!؟ رو همین حساب از همه ی اونا معزرت خواهی کردم با اینکه من مقصر نبودم!؟ اما همین که دیدم دارم مسخره میشم و کم محل!؟ دیگه اون مشکل که نمیتونم تحمل کنم کسی ازم ناراحت باشه واسم پیش نیومد و این جمله همیشه تو مغزمه که هرکی نموندش به درک!؟ و حالا اینم یک امتیاز اسم من محسن هستش دیگه همه میدونن چون دیگه راحت میدونم به کی اعتماد کنم!؟ و اکثر آدمام آدمایی خوبین نسبت به آدمای شش ماه پیش و یک تشکر هم بکنم از دوستایی که به عکس من در بی بی سی رای دادن!!!!؟ بازم رای بدید چون من الان مهم نیستم کرمانشاه اول میشه من تنها کسی هستم که اسمه شهرشو نوشته این عکسم از میون 197 عکس انتخاب شده که با اختلاف فاحش اوله محسن محمودی از کرمانشاه اوله بازم بهش رای بدید از پایین وارد شید

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home