|

Saturday, February 19, 2005

ترش و شیرین

یعنی خبر خوب وبد. چی!؟ چی یعنی چی!؟ آهان خبر خوب و بد یعنی چی!؟ آره .همون ترش و شیرین دیگه چقدر سوال می کنید. خبر خوب اینکه عکس ما با یک اختلاف فاحش اوله!؟ این از اولیش اما خبر بعد اینکه آمار مهاجر پذیری سوئد 10% کاهش پیدا کرد و شد 10% و با اون گندی که اون خانم ایرانی بالا آورد، سوئد مهاجر ایرانی رو به سختی قبول میکنه، حالا این به من چه!؟ نه به من ربط داره میخواستم!؟ اونجا درس بخونم اما حالا دیگه تو فکر تهیه مانی یا همون بانی هستم برای دانشگاه های آمریکن ادوکیشن سنتر یا آمریکن یونیور سیتی نمایندگی امارات که اولی تو دبی هست دومی تو یک شهر دیگه که یادم نمیاد!؟ هستم، مشکل سربازی که رفع شد تا ببینیم بانی چی میشه!؟ حالا چرا اینا رو اینجا مینویسم سوالتون اینه!؟ اگه بی ادبانه جواب بدم میگم چهار قالبی (قالب اینجا جای دیوارو گرفته) اختیاری!؟ اگه محترمانه بگم خوب میگم ببینید منو درک کنید خوردم به خنسیه مطلب. آره نفسم و یه چیز بگم تا یادم نرفته این آقا سعیدی که به من پی ام داد ایدیش یادم نیومد جوابشو بدم فکر کنم ادش کردم دینای زد یا شاید ادش نکردم یا شاید تو لیستمه آیدیشو نمیدونم!؟ به هر حال منو میتونه اد کنه و اگه این پیامو خوند به من پی ام بده

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home