|

Saturday, February 12, 2005

پرهام نت تعطیل شد

دیوانه وو مجنونو کرختم ساقی / از باده ی مهرَت بده نوش کنم

تا همچو برگریز درختان خزان / غمو دردم را فراموش کنم

بعده یکهفته بازم سلام اما اینبار...!؟ نمیدونم چی بنویسم واقعا تو این مدت نه ماه از همه ی کسانی که به من محبت داشتن نظر دادن میل زدن ممنونم، اما دیگه فکر کنم باید واسه همیشه رفت، اگه با نوشته هام کسی ناراحت شده منو خواهشا ببخشه همونطور که من کسایی رو که در موردم بدی کردن میبخشم، این دیگه یجورایی آخرین پست (مطلب) منه، بنظرم نوشتنم دیگه فایده نداره، نوشتن از دسته آدما دیوونه شدنه من این همه نوشتمو نوشتم این حدود 500 بازدید کننده که می بینید فقط از 25 روز پیش تا به حال اومدن!؟ یعنی یه آمار استثنایی که کمتر وبلاگی بهش دست پیدا میکنه، و همینطور رنکینگ گوگل که از عدد ده من چهار و نیمم!؟ اونم عرض سه ماه یعنی این اسم پرهام چه به فارسی چه به انگلیسی اولین نتیجه ی جستجوش وبلاگ منه!؟ و به همین خاطر از رنک صفر در عرض سه ماه به چهار و نیم رسیدم!؟ و از بین هزار و پانصد وبلاگ نویس ایران که در نظر خواهی بی بی سی شرکت کردن وبلاگم سوم شد!؟ اما وقتی میام میبینم کسی هیچ نظری درباره ی نوشته هام نداده!؟ با اینکه این همه بازدید کننده داشتم دیگه تصمیم گرفتم نوشتنو کنار بگذارم، پرهام نت تعطیل شد خدانگه دار

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home