|

Sunday, January 16, 2005

آلبوم محسن چاووشی کفتره چاهی بود

این آلبوم که مریم حیدر زاده در مصاحبه با بی بی سی اسمشو اشتباه گفته بود اسمش کفتره چاهیه کاور آلبوم رو دیدم!؟ راستی ترانه ی نفرین که تو این آلبوم اسمش سقف آرزوئه شنیدین!؟ تنها شعر کاملا غیر عاشقانه ی حیدر زادست!؟ و اون پسره معلوم نیست چغدر کفرشو درآورده که این شعرو واسش گفته!؟ اگه نمیدونستم دخترا از روی صدا و پسرا از روی نگاه عاشق میشن میگفتم این عمرن کور باشه با این شعرهاش!؟ و یه چیز دیگه که این ترانه ی سقف آرزو رو من عمرن واسه ی کسی بفرستم هرچند خیلی ازش متنفر باشم دلم نمیاد شما چطور!؟ اگه بخواین صوتیشو تو وبلاگ میزارم!؟ شعرش اینطور شروع میشه و اون قسمتهایی رو که زیاد قشنگ نیست تایپ نمیکنم اونایی که به نظرم جالبه بخونید!؟
الهی سقف آرزوت خراب بشه روی سرش بیای ببینی که همه حلقه زدن دورو ورش
قسم میخوردی با منی قسم میخوردی به خدا
خدا الهی بزنه تو کمرت تو کمرش
من اهل نفرین نبودم چه برسه که تو باشی
بیاد الهی خبرت بیاد الهی خبرت
میخوام بدونم قده من عاشقته دوستت داره؟ این که رها کردی منو می ارزه به درده سرش؟
هرچی بدی کردی به من الهی اون با تو کنه
ببینی دیگری به جات رفته شده همسفرش

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home