|

Thursday, January 13, 2005

یه تصمیم جدید

تا قبل از اون که وبلاگم یه جورایی هک بشه عشق وبلاگ بودم همه میدونن تقریبا هر روز حداقل سه پست جدید مینوشتم. تا اونجایی که این وبلاگ تاپ شد و هنوزم هست اما دیگه بدجوری خسته شدم هم از وبلاگ هم از اینترنت شاید دیگه رفتمو بر نگشتم! شایدم دوباره نوشتمو نوشتم. به این فکر میکنم که چرا بنویسم چون بازدید کننده ثابت از خارج کشور دارم!؟ اونم بالای 20 نفر!؟ یا اینکه روزانه حداقل بیست نفر میان که حرفامو بخونن!؟ آیا اینا واسه من جذابه؟ به احتمال 70% گم میشمو کسی هم نمیدونه که اینی که اینا رو نوشته کی بوده؟ اسم واقعیش چی بوده!؟ کجا بوده!؟ اما شایدم موندمو این قسمت نظرخواهی رو درست کردمو یه آبو رنگی به درو دیوارش زدم!؟ که راحت هرکی میاد مثه پرشین بلاگ بتونه نظرشو بده که اینجا نمیشه منم برنامه نویس اچ تی ام ال نیستم که بتونم اینکارو بکنم. در کل منی که مینویسم واسه خودم مینویسم توی 1ماه بالای 670 بازدید کننده جالبه اما نه واسه من!؟ چون من واسه خودم حرف میزنم حالا شاید یکی از حرفام خوشش بیادو دنبال کنه!؟ دقیقا مثله صدا وسیمای ایران!؟ چون الان نه کسی میتونه نظر بده که بدونم از کدوم نوشتم بیشتر خوشش اومده بیشتر تو اون زمینه بنویسم نه بجز 35 نفر ناقابل که تو این مدت تقریبا از خرداد ماه تا الان کسی ایمیل داده!؟ به هر حال اگه این دفتر بسته شد ما رو حلال کنید نشدم مینویسیم.

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home