|

Thursday, January 13, 2005

پرهام کیه!؟

پرهام منم!؟ البته عمرن اسم اصلیمو بگم چون در این صورت همه منو میشناسن. قبل دادن این اطلاعات شاید میگفتم حالا دیگه عمرن!؟ اینم اون اطلاعاتی که قولشو به شما داده بودم!؟ من 20 سالمه دانشجوی مجازی پی اچ دیه آی تی دانشگاه سلطنتیه جای خالی هستم میتونین حدس بزنین بعدا خودم میگم. و همینطور دانشجوی کارشناسی علوم حدیث دانشکده مجازی علوم حدیث تهران کنار حرم حضرت عبدالعظیم اگه اشتباه نکنم چون من که تا حالا اونجا نرفتم مجازیه دیگه!؟ و دانشجوی خصوصی مترجمی زبان انگلیسی برای سازمان کیش ایر و به تا حدودی به زبانها و لهجه های عربی، کردی عراقی و سنندجی و هورامی و کرمانشاهی و تا حدودی ترکی استامبولی مسلطم و یکی دوتا چیز دیگه که مهم نیست حالا دوست داشتین باور کنین نخواستینم نکنین من به قول ماه پیشم وفا کردم همین!؟ راستی چرا همه منو به اسم پرهام میشناسن تو اینترنت؟ الانم توشهر منو به این اسم میشناسن!؟ نمیدونم این اسم از کجا اومد یادم نیست!؟

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home