|

Sunday, January 16, 2005

یکتا ناصر در اورکات

این روزها تب اورکات خیلی بالاست و حتی بعضی از شخصیتهای مهم دولتی در اون عضو هستن و خیلیا هم پروفایل تقلبی میسازن البته الان کلاس عضو بودن در اگه اسمشو درست بگم های 5 یا یه همچین چیزیه که من توش عضو شدم!؟ اما به طور کلی من بی کلاسم اگه کلاس داشتم مدرسه میزدم!؟ اما مطلبی که میخوام بگم یه چیز دیگست و اونم عضویت یکتا ناصر در اورکات که اصلی بودن یا تقلبی بودنشو من نمیدونم اما یه ایمیل به لیست دوستانش داد همین امروز که من که خوندمش گفتم یا این یکتا ناصر بی سواده یا خودش نیست ایمیلو بخونید!؟ نکته هایی رو که واسم عجیب بود سبز میکنم و اونی که به نظرم اشباهه قرمز میکنم
Salam be dustane azizam.omid varam hale hamatun khob bashe va hamishe injur bashe ba arze poozesh az hamatun man bayad az in site beram chun bazi ha migan man vaghee nistam khob hagh daran age manam jaye una boodam bavar nemikardam , bazi ha mikhan mano az nazdik bebinan vali man forsatam kheily kame khodamam khodamo joloye aiene nemibinam , az hame jaleb tar ine ke bazi hayam behem Pishnehad ezdevaj dadan ,dige mundane man to in site salah nist ba arze poozesh
khodahafez be tarafdaram va kasani ke azam motenaferan GOOD LUCK ALL PEOPLE .This message was sent by Yekta Naser to friends. آخه یه هنر پیشه ی معروف نکته ی دومو که سبز کردم میگه چون وقتم کمه نمیتونم از نزدیک ببینمتون!؟ یا بگه بعضی ها بهم پیشنهاد ازدواج دادن هیچ تهرانی نمیگی بهم میگه به من، بعضی هایم هم نمیگه میگه بعضیام!؟ و سواد انگلیسی که من تا به حال این جمله رو نشنیده گود لاک آل پی پل!؟ میشه همه ی مردم موفق باشید!؟ شایدم من اشتباه بگم نمیدونم!؟
چند وقت پیشم یه دوست شیطون به اسم اصلیم تو اورکات پروفایل ساخته بود و خودشو جای من جا زده بود و ازین طریق چند تا از دوستای قدیمیمو اغفال کرده بود!؟ که بعد اون پروفایلو داد به من، من الان دو پروفایل دارم یکی پرهام راد که اسم مستعاره منه یکی هم به اسم واقعیم!؟ یکیم با باربد تو های 5 یکی هم توی سایت ایرانیه کلوب دات کام به نام پرهام راد که یه شخص ناشناس به نام سیامک منو دعوت کرد!؟
www.orkut.com
www.cloob.com

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home