|

Thursday, January 13, 2005

حالا که فهمیدید

حالا که فهمیدید اینا رو هم بدونین که خواننده های مورد علاقه ی من خیلی چپن مثلا تو فارسی شهرام کاشانی و افشین!؟ ترکی تارکان، امرا و مهسون البته فقط آلبوم سودالایم!؟ و کمی هم مصطفی سندل آخرین آلبومش که من دارم آیا بنزر بود که یه ترانه به انگلیسی توش خوند به نام مون لایت که ترکیش هون آیا بنزه فکر کنم و بعده اون آلبوم بازم بیرون داد و کردی فقط و فقط زکریا عبدالله که متولد هه و لر عراقه و الان سوئده و معروفترین خواننده ی کرده جهانه فکر کنم!؟ جدیدترین آلبومش تو ناز نکه 2004 که بعده روژگار 2000 بیرون داد و خارجی که انریکو اگلزیاز و باباش خولیو اگلزیاز و یه خواننده بی ربط به این دوتا به اسم مارک آنتونی. عربیم بگم که مطمئنا الیسا!؟ ازین روزام این آلبومها میان ماچ افشین!؟ فراری منصور بیست کامران و هومن. و در آیندم آلبوم شادمهر میاد که اسمشو یادم نیست و همینطور ابی و سیاوش قمیشی، معین و مهستی و لیلا فروهرم آلبوم بیرون میدن و بلک کتز جدید با خواننده جدیدی به نام کامیار 25 ساله که به پنج زبانه فارسی، عربی، فرانوسوی، انگلیسی و اسپانیولی راحت میخونه!؟ شهرام کاشانی که نفس من بیده دو تا جدید عید امسال خوند به اسامیه دروغ و یکی دیگم که اسمشو نمیدونم شعرش این بود"منم که یک موتو به این دنیا نمیدم به هیچکی جز تو دل ندادمو نمیدم" اما آلبومشو چرا بیرون نداد علامت سواله؟؟؟؟؟ انریکو هم که آخرین آلبومشو سال 2003 به اسم سون یا همون هفت بیرون داد خیال بیرون دادن آلبوم نداره!؟ و تارکانم که نفس ترک من بیده نمیدونم بعد از آلبوم دودو2003 که معنیش فکر کنم خانم بشه آلبومی بیرون داده یا نه!؟ تخلیه اطلاعاتی شدم!؟

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home