|

Sunday, January 09, 2005

اصرار

همون مطلب قبلی بود که گفتم نمیدونم چطور جمع بندیش کنم حالا بخونینشیه پسر عمو دارم که اسمش حمیده و عاشق چیزاییه که به مو میزنن!؟ و خیلی با هم جوریم دو هفته پیش بود داشتم از بیرون میومدم هرچی پول داشتم خرید کرده بودم و چیزی واسم نمونده بود. که دیدم یه صدای آشنا از پشت سر داره صدام میکنه دیدم حمیده. گفتم ازین ورا بیا بریم خونه گفت نه اومدم دنبالت بریم بازار گفتم من پول ندارم بزار این جنسا رو بزارم خونه پولم بیارم بعد میریم. بعد گیر داد که نه من پول دارم نمیشه و ازین حرفا خلاصه منم قبول کردم و گفتم لااقل بزار اینا رو بزارم خونه. قبول نکرد میگفت میری پول میاری خودم میبرم!؟ خلاصه خودش جنسارو برد و به مادرمم گفته بود که با پرهام میریم بیرون نگران نشی. وقتی اومد گفتم خوب چی میخوای بخری؟ گفت یه چیزی واسه تقویت مو یعنی یه ژلی باشه که به موی خشک من بسازه و تقویت کننده، ضد موخوره و ... باشه!؟ گفتم چیییییییییی!؟ مسخره یعنی چی مگه همچین چیزی هست!؟ رفتیم اینا رو نگی جایی آی کیو، ضایع میشیما بعد گفتم من که موهام لخته ژل گتسبی هارد سرم میزنم تو گتسبی سافت بخر که به موهات میخوره خیلی هم خوبه!؟ اونم حرف من واسش شد سند و دیگه فقط گتسبی سافت میخواست نزدیک به 14 تا مغازه آرایشی بهداشتی رو سر زدیم نبود که نبود. من دیگه دیوونه شدم گفتم حمید یه چیز دیگه بخر مثلا کرم موی افشان زیر با میرفت پاشو کرده بود تو یه کفش که نه گتسبی!؟ خلاصه رفتیم با کلاس ترین منطقه شهر یه مغازه لوکس لوازم آرایشی بهداشتی بود که بعدا فهمیدم محصولات یه شرکت معروف خارجی رو میفروشه خلاصه رفتیم تو مغازه، صاحب مغازه داشت با تلفن صحبت میکرد، گفت یه لحظه!؟ بعد که تلفنش تموم شد گفت بفرمایید، حمید گفت هیچی یه چیزی میخوام که هم تقویت کننده باشه هم حالت دهنده هم ضد موخوره هم.......همینطور داشت میگفت منم ازین که به این گفته بودم نگو و از حرفاش که تموم نمیشد دهنم باز مونده بود!؟ بعد با کمال تعجب دیدم مرده یه کاتالوگ آورد که به فارسی توضیح محصولات اون شرکت توش نوشته شده بود گفت ما سه نوع داریم!؟ یکی خیس میکنه، یکی روان میکنه، یکی هم خشک. البته اینا جدید اومدن دو سه ماهه قبلا تو ایران نبود!؟ حالا کدومو میخواین حمید گفت اونی که روان میکنه مرده آورد اونو بعد حمید گفت چنده!؟ مرده گفت 4300 تومن. یه دفعه دیدم حمید قرمز شد فهمیدم پول نداره اون اندازه. منم سوء استفاده کردم گفتم چی شد پول نداری!؟ بعد گفت ارزون ترشو ندارین. مرده گفت با اون چیزایی که شما گفتین موخوره نکنه تقویت کنه و غیره!؟ ارزونم هست خداییش راست میگفت اما کسی که پول نداشته باشه 1000 تومنم واسش گرونه!؟ بعد حمید گفت اونی که خشک میکنه چنده؟ مرده گفت 5600 تومن دیگه اصلا حمید داشت میمرد. گفت آقا ببخشید!؟ مرده گفت خواهش میکنم عزیزم!؟ اومدیم بیرون دیگه جلوی خندمو نمیتونستم بگیرم زدم زیره خنده بعد به حمید گفته آخه الاغ مگه نگفتم اونارو نگو؟ تو چغدر پول داری اصلا گفت 2500 تومن گفتم خاک تو سرت جیب خالی و پزعالی لااقل میگذاشتی من پول بیارم، 2500 تومن!؟ من همش 500 تومن ناقابل داشتم که وقتی اونطور گفت پول دارم فکر کردم حداقل 10000 تومنی داره. بعد اومدیم میدون آزادی 25 تا مغازه دیگه دیدیم گتسبی نبود که نبود آخرش کرم موی افشان خرید. ساعت 8 شب رسیدیم خونه منم دلم نیومد این قضیه رو تبدیل به جک فامیل کنم. بعدش 2 روز بعد اومد دنبالم بریم شامپو تقویت کننده بخریم!؟ یه روز دیگه رفتیم واکسه موی گتسبی واسه موهای چرب خریدیم اصلا قضیه ی خرید واسه موی حمید تازگی نداره!؟

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home