|

Wednesday, October 19, 2005

با عشق و بدون عشق


دو ترانه ی جدید از من، البته سوء تفاهم نشه من خودمو شاعر نمیدونم، و عاشقم نیستم!؟
عشقه من
این همه حرفو حدیث پشته سر تو میزنن
میخوان عشقو تورو از دله من بکنن

دله من هرزه که نیستش دلشو به دیگری بده
بزار بگن هرچی که میگن کی به این حرفا گوش بده

عشقه من فقط تویی تو حتی اگه دلت پا نده
حتی اگه قلبه قشنگت عشقمو راهش نده
عشقه من اون نازه چشماته شیرینه سخنت
الهی بمیرم اما نبینم رفتنت

طاقه ابروتو عشقه، ای همه وجوده من
تویی معبوده من بعده خدا، ای گل صبوره من

گردن غصه رو میشکونم، بخواد تو دله تو پا بذاره
دله من جز تبسمت آرزویی دیگه نداره

میمیرم من اگه یک روز، اشکو تو چشمات ببینم
غمه رو میخوام اما، تو داغ گریت نشینم
نامهربون
نامهربون، بلای جون دیگه تمومه قصمون
بی وفا، بی وفا کی گفته که پیشم بمون
تو دفتره عاشقیمون اسمه تورو خط میزنم
به کوریه چشات شده دل میدمو دل میبرم
و الی آخر...!؟

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home