|

Friday, October 07, 2005

من و شما

روزا رو شمردم و شمردم، آخ که چقدر این چند روز سخت گذشت، تو که اون بالا نشستی من همیشه تورو بهترین دوسته خودم می دونم، اگه به امید تو نبودم فکر نکنم الان راحت نشسته بودم، میدونی چیه وقتی خوشحال بودم اسمتو آوردم، وقتی ناراحت بودم صدات زدم، وقتی خواستم خطایی کنم به یاده تو افتادم و شرمنده شدم، به لطفی رفاقتت جاده ی زندگی رو تا به حال مستقیم رفتم، و فقط یه چیز ازت خواستم که هنوز به من ندادی، اما بازم با خنده ازت گلایه کردم، بعضیا می گن گلایه از اون استغفرالله، میگم بابا آدم که با دوستش این حرفا رو نداره، اصلا شاید تو منو دوسته خودت ندونی، اما بازم پزدوستی با تورو میدم، چی ازین بهتر که آدم دلشو به دوستی با شما خوش کنه، الانم به ماه مهمونیت رسیدیم هرچند که خودت بهتر میدونی چه بلایی به سرم اومدو که بعضی از رفیقای دیگمم میدونن که نمیتونم تو مهمونیت شرکت کنم، ازین بابت دلم گرفته، آخ، اینهمه بد بیاری اونم دو هفته مونده به رمضون مهمترینش به خاطره خوردنه یه مولتی ویتامین انگلیسی به اسمه انرژی پنجاه بود، اینو میگم که اگه کسی این مطلبو خوند عبرت بگیره نخوره چون معدرو میترکونه، خلاصه الان اوس کریم به لطف شما بهتریم، و برگشتیم به این دنیای عنکبوتی که بشره قرن بیست و یکت اختراع کرده، خداییش ایول داره، ازینا بگذریم تو این ماه سعی می کنیم بهترشیم که یه روزی بشه شمام مارو دوسته خودت بدونی و یه گوشه ی چشمیم به ما بندازی و به اون چیزه کوچیکم که میخوایم برسونی، پرروام نه!؟ ببخشی اوس کریم اگه پررویی کردم، ماه رمضان به همه ی مسلمانان جهان تبریک میگم
Happy Ramadan to all Muslims of world

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home