|

Monday, March 14, 2005

بازم سلام

از آخرین مطلبی که نوشتم خیلی گذشته و من شرمندم چون یه مقدار درگیر بودم نتونستم بروزش کنم، حالا شهرام کاشانی و منصور و شهرام شهپره و لیلا فروهر که البته اسم آلبومشو گذاشته یک بوسه آلبومهاشونو بیرون دادن، آلبوم منصور در مجموع با سبک بقیه آلبومهاش فرق داره و تقریبا به راک اند رول نزدیک شده البته بجز فراری و آزادی، یک ترانه خونده به نام باربی!؟ که منتظرم ببینم ویدئوشو چطور میسازه، ویدئوی آزادی که همون دختره بود اما ویدئوی فراری که از تپش 2 پخش شد نشون داد که یه دختره دیگه جای رفقای همیشگیه منصورو گرفته تا ببینیم بقیش چی میشه!؟ راستی ویدئوی کامل آلبوم فراری اومده ها!؟ اما هنوز شبکه ها پخشش نکردن!؟ میتونین اونو با تخفیف به قیمت 14.6 دلار از سایت ای وورلد رکوردز تهیه کنید ( اینجا نیمیتونم لاتینو با فارسی تایپ کنم چون نوشته ها برعکس میشن) و در مورد شهرام کاشانی واقعا آلبومش 20% از زیباییه آلبوم قبلیشو نداره این آلبوم جدیدش 7 ترانه داره که یک ترانش( دروغ) دوبار خونده شده و یه ریمیکس داره، و بقیه ترانه هاش هم یجورایی آبکی هستند بعضیا از نظر شعر بعضیا ملودی و بعضی هم هردو، واقعا واسه من که طرفدار سرسخت شهرام بودم جای تاسف داره، این خبرها رو هم داشته باشید تا بعد، نزدیک عیده منم کمتر میتونم به روز کنم ببخشید
آلبوم جدید شهرام کاشانی رو ازاینجا گوش بدید
برای خبر داشتن از اومدن آلبومهای جدید فارسی، ترکی، عربی، یونانی و خرید اونها به اینجا سر بزنید

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home