|

Tuesday, August 10, 2004

یه کم هم از خوبی!؟

دو نفر تا این مرحله فهمیدن من کدوم شهرم درباره کدوم شهر بد نوشتم. و خلاصه یجورایی هردوشون رو این مطلب تکیه داشتن که همه جا بد هست و من نباید اونطور مینوشتم. واسه اینکه دیگه به جمع اون دونفر اضافه نشه من نمیدونم چیکار کنم!؟ شاید اون پستو پاک کردم اما حالا خواستم یکم هم از خوبیای این شهر و این مردم بگم. متاسفانه اینجام مثه تهران که کسی نمیتونه بگه تهرانیم.اینجام اینقدر نژادا و قومهای مختلف توش ریخته که همشهریه اصیل پیدا نمیشه. و میتونم بگم مهاجرا این شهرو خراب کردن. اما واقعا دربین هردو گروه مخصوصا مردم اصیل اینشهر آدمای واقعا خوبی پیدا میشه که من بعده نوشتن این وبلاگ باهاشون آشناشدم. (البته بجز مهرشاد). خیلی دوستای خوبین واسه من و من خیلی دوسشون دارم و واقعا الان دیگه نظر هفته پیشو ندارم و دیگه از کسی دلگیر نیستم اما خداییش یه چیزایی آدم میبینه تو اینشهر که هیج کجا نیست. مثلا من الان سه چهار روزه فهمیدم رومه مردم اینشهر تو یاهو کجاست. شما خودتون برید رومای شهرای مختلفو ببینید بعد خودتون قضاوت کنین که من تو این مسئله حق دارم یا نه که تو این روما تنها چیزی که نیست شعور و انسانیته. البته تو رومای شهرای دیگم هست که یه کسی بیاد تو روم فحش بده. اما این نمونه ها که تو رومای اینشهر فقط پیدا میشه مختص این خطه هستش. مثلا من چند بار تو این روم رفتم که همشون ازین مهاجرا بودن چون به زبان.....مینوشتن. خلاصه تا دوزاریشون میافتاد من فارسم باور کنین تو هر ثانیه تو اون رومی که بیشتر از بیست نفر توش نبودن چهار پی ام میومد و کلی فحش ناموسی توش بهم دادن به جرم فارس بودن!؟ و اگه کسی بدون سلام مینوشت ای اس ال و میگفتم وقت ندارم فحش میداد!؟ اما قبول دارم اینا ملاک شناخت نیست و منم هیچ موقع نگفتم که همه مردم اینشهر بدن. چون هم خودم هم پدر مادرم تو این شهر بدنیا اومدیم و نسبت به این شهر تعصب دارم. و واسه همینه هنوز اسمی ازین شهر نبردم. من وقتی میتونم نظرمو درست بنویسم که با این مردم برخورد نزدیک داشته باشم مثلا همین مهرشاد سه ساله میشناسمش اما هنوز ندیدمش. و الان با آدمایی ازاین شهر آشنا شدم که از دوستی باهاشون احساس افتخار میکنم. به هر حال من نظر هفته پیشمو ندارم و اگه از من بخواین اون پستو از تو وبلاگ پاک میکنم تا بیشتر ازین باعث سوء تفاهم نشه. چون دوست ندارم کسی ازم ناراحت باشه یا بشه.بابا مردم اینشهر گلن

زندگیتون همیشه سبز باشه
خدانگه دار

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home