|

Tuesday, August 10, 2004

یه مطلب مهم

من دوستی به نام مهرشاد دارم که ازش خواستم این وبلاگه منو تو لیسته دوستانش تبلیغ کنه (اوایلی که این وبلاگو میشنوشتم). اما حالا واسه اون درده سر شده. اون گفته بگم که چند ساله تو اینشهر زندگی میکنه و چند سال پیش تهران بوده و من سه ونیمه ماهه از تهران اومدم به اینشهر چطور فکر کردین اون مهرشاد منم!؟ من اصلا پروفایلی یا آیدی به نام مهرشاد ندارم. گله اون دوستشم این بوده که چرا ازین شهر بد گفته آخه خیال میکرده وبلاگ برای اونه و چون اسم اصلیه اونم پرهامه اینطور استنباط شده. اما من به اون دوست مهرشاد بگم که تمام این نظرات شخصیه همونطور که قبلا گفتم و هیچ دلیلی نداره که همه همونطور که من نوشتم باشن. من از اون شخص معزرت میخوام و کسی هم که با من صحبتی داره با ای دیه خودم چت کنه چون من خودم اصلا با هیچ پروفایلی به تبلیغ این وبلاگ نپرداختم(بجز این آیدی که مینویسم) و چند تا از دوستام اینکارو واسم کردن ایدیه جدید و ایمیلم ایناست.
parhamnet2004

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home