|

Monday, August 09, 2004

ممنون از نظراتون

سلام از شما ممنونم بخاطر نظراتون، تا امروز حدود 11 نفر نظر دادن راجع به این وبلاگ نظر دادن و از اونجایی که این وبلاگ 6 روزه ساخته شده آمار بدی نیست. که اگه اجازشو از این افراد بگیرم اسماشونو تو وبلاگ میزارم.اما چیزی که واقعا منو ناراحت کرده اینه که دونفر ازم انتقاد کردن!؟ و ازین دو نفرم یکیشون راهنمایی واسه بهتر شدن این وبلاگ کرده و از تنها چیزی که تو این وبلاگ خوشش اومده کلمات پرهام نته که دنبال موس حرکت میکنن!؟ این آقا پسر از من خواسته برای بهتر شدن وبلاگ از نرم افزارهای مجیک پی سی و مجیک لوگین استفاده کنم که خداییش من اولین بار بود اسمه اینا رو میشنیدم و اصلا نمیدونم تو وبلاگ کاربرد داره یا نه، البته اینجور که پیداست باید افکتهای خاصی به وبلاگ بده، شایدم سره کارم گذاشته باشه!؟ اما من عزممو جزم کردم واسه تحقیق رو این نرم افزارا و اگه به درده وبلاگ بخوره تا حداکثر دو هفته دیگه ازشون استفاده میکنم، تا یه نفر به بیننده های این وبلاگ اضافه شه و خوشش بیاد.و نفر دومم گفته که همه مردم این شهر که من اصلا اسمشو ننوشتم همه که بد نیستن شما اینطور قضاوت می کنی. خداییش منم به این موضوع فکر کرده بودم که اسمه شهرو ننوشتم. و فقط شما فهمیدی که من الان کدوم شهرم. و یه تذکر مهم به طور کلی بدم که اینطور دیگه سوء تفاهم نشه، من تمام نظراتم بنا به دیده فردی و شخصیه و خوب طبیعتا دیده من (یک نفر) ملاک برای تشخیص یه موضوع نیست و نخواهد بود و نظرات شخصیه. اما انتقادو با جانو دل می پذیرم و دوست دارم چون من میخوام پیشرفت کنم، و اونم میسر نیست جز با راهنمایی شما. اما یه تقاضا دارم از همتون و اونم اینکه راجع چه مطالبی بنویسم بهتره، چون من هرچی بخوام بنویسم حداقل از بیست نفر دربارش میپرسم و موضوع میخوام که دربارش تحقیق کنم وبنویسم پس منتظرم

کوچیک شما پرهام

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home