|

Thursday, July 29, 2004

اندر احوالات پرهام

اخلاقای خوب و بده منو بخونین نظر بدین اگه خواستین
من طبق نظر دوستان بچه مثبت حساب میشم!؟بر خلاف اکثر پسرا اهل الافی وعیاشی نیستم(ناراحت نشین پسرا واقعییته چیکار میشه کرد!؟)از اون رو همش سرم تو کار خودمه آسته میرم آسته میام که گربه شاخم نزنه!؟به خاطر همین خصوصیت تونستم تموم دوستیامو پا بر جا نگه دارم.و دیگه اینکه من آدم اجتمایی نیستم از شلوغی متنفرم و صدای ضبطم باید به عنوان معیار بین المللیه صدای ضبط دنیا انتخاب شه!؟چون صداش همیشه گوشنوازه نه گوشخراش.من دیر عصبی میشم و خیلی صبورم اما اگه صبرم تموم شه خدا میدونه چی میشه. متاسفانه یه اخلاقی دارم که خیلی ضایست اینه که کسی که ناراحتم کنه به سختی میتونه از دلم دربیاره به عبارت ساده کینه ایم ایشالا اینم دارم درست میکنم. و در نهایت خیلی خجالتیم. تو موسیقی:عاشق سبک پاپم(Pop)جدیدن از ترنس (Trance) هم بد جور خو شم اومده، راک اند رول
هم بدک نیست گوش میدم.حالم از گروه متالیکا و آقای مرلین منسون بهم میخوره (که تنها ربط این گروه و این آقا اینه که آمریکایین)
.از خواننده های ایرانی به ترتیب از شهرام کاشانی(نگین بی سلیقم فقط چون صداش شیه منه)افشین(واسه اون سوزه صداش)و ابی،سیاوش قمیشی و...از خواننده های خارجی فقط این 4 تا: انریکو،مارک آنتونی،الکس و ریکی مارتین.اندر گلهام رز قرمز رو ترجیح میدم.دیگه اگه چیزی یادم اومد یا پرسیدین جواب میدم

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home