|

Saturday, June 24, 2006

بگو تو کی هستی

سلام به دوستای مثله عسلام یه چند ماهی میشه آپ نکردم مطالب خیلی قدیمی شده هنوزم درگیریهام ادامه داره!؟ من همیشه دوستامو
دوست دارم بازم به پرهام نت سر بزنید دیر به دیر میام اما میام این شعره جدیدمم تقدیم به تمام دوستان عاشق
مثه سایه جلو چشمم، اومدیو رفتی
سریع رفتی اما، از یاده من نرفتی

با اون نگاه شدم عاشق، عاشق اون چشمات
دیوونه شدم عزیزم، دیوونه ی تو

بگو تو کی هستی، بردی دلو دودستی
سوزوندی قلبه من رو، ماله خود کردی دل رو

امان عاشقت شدم
بخدااااااااا، دیوونت شدم

آهای به تو غریبه، دروغی نمیگم
نمیشناسمت اما، فریبت نمیدم

هرچی میگم راسته، تو دلمو بردی
دیوونه شدم عزیزم، دیوونه ی تو

بگو تو، کی هستی، بردی دلو ،دودستی
سوزوندی قلبه من رو، ماله خود کردی دل رو

امان عاشقت شدم
بخدااااااااا، دیوونت شدم

دلو تو بردی، قلبو ربودی، نگو نبودی، قلبو ربودی آآآآآآآآآآآآآآآ

بگو تو کی هستی

امان عاشقت شدم
بخدااااااااا، دیوونت شدم

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home