|

Monday, February 06, 2006

شاید تفاهم باشه!؟

از آرشیو مطالب چاپ نشده!؟
من یه جورایی با آمریکا تفاهم دارم، منم مثه آمریکا اگه روزی بر علیه یکی نباشم انگار روزم شب نمیشه!؟ پس بنابراین همیشه سیاست من اینه!؟ البته خداییش حق دارم که اینطور باشم چون هرچی آدمه ریا کاره اومده دورم جمع شده، که حالا چی من تورو دوست دارم!؟ شایدم راست بگن اما هر روز یکی باید درگیر باشه بعضی مواقع اینقد سیاستم و خصومتم به تنش زایی تبدیل میشه که بارها شده قطعه رابطه کنم!؟ که با میانجیگری دوستای بین منو اون افراد ( اگه موجود باشه قضیه حل شده) اگرم نه چون سیاست من عدم منت کشی هست!؟ و مغرورم!؟ اگه منت کشیدن که کشیدن اگه نه کاملا تحریمن و تا اطلاع ثانوی تروریست محسوب میشن و هرگونه رابطه ی دوستان دیگر من با اون تحریم شدگان، قطع رابطه با دوستی که تحریمو رعایت نکرده داره آخرین بارش همین چهار روز پیش بود!؟ خداییش گفته باشم من از خودم گیرم!؟ کسی هم بیاد وسط مخ من ویراژ بده، بخواد چه میدونم، کارایی انجام بده که منو عصبی کنه!؟ به همون سختی که دوستیو ساختم به همون آسونی از بینش خواهم برد و واسم اصلا مهم نیست
این نوشته برای تیر هشتاد و سه بود که چاپ نشده بود دیدم قشنگه گفتم بزنم تو وبلاگ، الان من تمام مطالب بالا رو به شدت تکذیب
می کنم!؟

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home