|

Thursday, June 30, 2005

از کجا بفهمیم یه پسر واقعاً ما رو دوست داره!؟


برای اینکه بفهمیم یه پسر چقدر ما رو دوست داره، باید اون پسرحداقل چهار تا از خصوصیات پایین رو داشته باشه اگه داشت مطمئن باشید، دوستتون داره

یک- وقتی ما رو ببینه دستو پاشو گم کنه به تته پته بیافته!؟
دو- حاضر باشه کارایی رو که ازش متنفره واسه خاطر ما انجام بده
سه- از کلمه دوستت دارم نتونه استفاده کنه مثلاٌ بگه (نمیشد یه کم خوب باشی!؟ چه دختره بدی!؟ کاشکی میشد دوستت داشت) اینا یعنی دوستت دارم خفن!؟
چهار- حاضرباشه واسه خاطره شما حتی تو جشن عروسیه برادرش شرکت نکنه و با شما به مثلا خرید بیاد!؟
پنج- اگه با شما دعوا کنه، سریع واسه دوستی پیشقدم بشه!؟ و اگه باز آشتی نکنین هی اینکارو ادامه بده!؟
شش- اگه شما مریض شدید، تند تند بهتون سر بزنه، یا تلفنی، یا با میل، یا آفلاین، احوالتونو بپرسه
هفت- اگه باهاش به تندی رفتار کردین و اونو از خودتون روندین!؟ واسه خاطره شما غرورشو له کنه و پیش قدم شه واسه آشتی، و هرکی اینکارو کرد و شما دیدید که از پسره سر تر نیستید، مطمئن باشید اون دوستتون داره

نکته: ازونجایی که من متولد ماه مهر هستم و خیلی احساساتی و با خصوصیاتی که خانوما رو جذب میکنه!؟ ( من بی تقصیرم فالها میگن) و آرزوی هر زنی هست که بامتولد ماه مهر ازدواج کنه!؟ چون زن پرست به معنیه خوب اون هستم!؟ فالها میگن گیر ندین!؟ ( اینو میگم دوستام نریزن سرم که وای تو ما رو دوست داری!؟) پس بمن گیر ندین، چون من هرکیم بهم فحش بده من!؟ میرم از دلش در میآرم!؟ حتی اگه دشمنم باشه!؟ چون شب خواب آرومی نخواهم داشت!؟ بنا به خصوصیات اخلاقیم
خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر رو ازینجا بخونید نگید دروغ میگه از خود راضی!؟
در پایان: تمام عکسهایی رو که برای موضوعات استفاده می کنم ساخته ی خودم است

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home