|

Saturday, June 11, 2005

مثله اینکه اینو باید بنویسم!؟

اینا آخرین مطالبی هست که من تو این وبلاگ مینویسم، چهار روز بیشتر تا انتخابات نمونده و بدجوری زمینو و زمان رنگ تبلیغ به خودشون گرفتن، بعضیا تو انتخابات شرکت میکنن بعضیا نمیکنن، بعضیام هنوز تصمیم نگرفتن، اونایی که شرکت نمیکنن میگن ما26 سال از دولت و نظام پشتیبانی کردیم آیا اونا از ما پشتیبانی کردن!؟ که خداییش حق دارن!؟ اون دسته که شرکت میکنن به دو دسته تقسیم میشن یه دسته شون که در طول سالها دائما در انتخابات شرکت کردن(حتی بدن فکر و تحقیق) که من ازین دسته خوشم نمیاد چون بدن فکر تصمیم میگیرن، اما دسته ای دیگه هستن که میگن ما با رای درست خودمون (از روی فکرو تحقیق) باید اوضاع رو عوض کنیم، اینا دسته ای هستند که من باهاشون موافقم، اما دسته ی بعدی که هنوز تصمیم نگرفتن معمولا نود درصدشون شرکت میکنن اما هنوز در مورد انتخاب نامزد مردد هستند، خلاصه من خودم در انتخابات شرکت میکنم، با فکرم انتخاب میکنم، بدون تحقیق رای نمیدم و تنها راه رسیدن ایران به موفقیت رو انتخاب درست میدونم و به همه توصیه میکنم که در انتخابات شرکت کنن، چون حق خودشون رو ضایع کردن

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home