|

Wednesday, April 27, 2005

آهنگه جدید افشین

من چند وقت پیش عضو سایت افشین شدم و خبراش دائم برام میل میشه اما خبر جدید رو اینطور تو ایمیل نوشتن، آهنگ جدید افشین، اشکامو پاک کنم یا نه؟ خاطره ی تلخیست از عشق از دست رفته ی افشین و مرحمی واسه دله اونایی که عاشقن و یادتون نره عشق همش یه دروغه، بزودی تو پرشین تی وی پخش میشه و شعره ترانه رو هم انگاری کامل نوشتن که در پایان مینویسم، البته افشین تو مصاحبش با بی بی سی به بهزاد گفته بود، من بدجوری دلم گرفته عاشق شدم، دوست دخترم رفته مسافرت (ظاهرا دختره محله افشینو نمیگزاره) و چند بیتم از شعره ترانه تو اون مصاحبه گفت، که کاملش اینه انگار
اشکامو پاک کنم یا نه؟
دوستم داری یا نداری؟
تکلیفه عشقمون چیه؟
عاشقی یا مسافری؟
اشکامو پاک کنم یا نه؟
بگو تو میمونی باهام
یا اشکو هدیه میکنی وقته جدایی به چشام؟
اشکامو پاک کنم یا نه؟

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home