|

Tuesday, April 19, 2005

مثلث برمودا

حدود دو هفته پیش بود که فکر این مثلث بدجوری افتاده بود تو سرم این که این مثلث چیه و غیره، و منم یه عادتی دارم تا به جواب سوالی که برام پیش اومده نرسم و مو رو از ماسته قضیه بیرون نکشم آروم نمیگیرم، رو همین حساب مخه خودم و گوگل رو بکار گرفتم برای حل این معمای زهنی که مثلث برمودا چیه، خلاصه هرچی بیشتر دربارش میخوندم بیشتر گیج میشدم!؟ هنوز بشر موفق به کشفش نشده!؟ من میخواستم کشفش کنم!؟ خلاصه کار به جاهای باریک رسید، به اون حدی که وقتی به سایتهای اسلامی رسیدم اکثرا نوشته بودن محل زندگی حضرت مهدی (عج) اونجاست و اسمه اسلامیش خضراء هست!؟ نمیدونم میدونین یا نه!؟ حضرت مهدی رو زمین زندگی میکنه اکثرا خیال میکنن آقا تو آسمونه!؟ و با کمال تعجب دیدم با وجود اینکه اکثر سایتهای اسلامی و ایرانی ازین صحبت میکنن که حضرت مهدی(عج) اونجاست، اما سایت برنامه ی بسوی ظهور نوشته بود با توجه به طبیعت مثلث برمودا امکان نداره حضرت مهدی اونجا زندگی کنند،من نمیدونم آیا اونا حضرت مهدی رو یه آدم عادی فرض کردند!؟ و به این فکر نمیکنند که شایدبه امر خدا فقط ما انسانها قادر به ورود به اون منطقه نیستیم!؟ وبا اطلاعاتی که من در مورد این مثلث بدست آوردم این حدس رو زدم
فکر کنم برمودا مثله یک گرداب عظیم همه چی رو به درون خودش میکشه و فشار هوا در بالای این گرداب به حدی هست که هواپیما بالاش دووم نیاره و یه نظریه هست که میگه برمودا مثه پاندول عمل میکنه و باعث تنظیم فشار زمین و تثبیت اون میشه و اگه نباشه زمین نابوده اما این حتمیه که گرداب هست اما چه جور گردابی خدا میدونه
تصاویر کشتیهایی که در زمانهای مختلف در برمودا ناپدید شدند اولین 1780 میلادی و آخرین سال 1999 میلادی
http://www.bermuda-triangle.org/html/lost_ships.html

تصاویر هواپیماهای گرفتار در برمودا اولی 1942و آخری همین سال 2002
http://www.bermuda-triangle.org/html/lost_aircraft.html

تئوری های انیشتن در مورد متلث برمودا
http://www.bermuda-triangle.org/html/theories.html

و یه خبر دیگه تا حالا 500 گروه تلاش کردند که بتونن وارد این برمودا بشن که همه از بین رفتن یک گروه ژاپنی بود که یک وسیله ساخته بودن که بتونن وارد برمودا بشن که این وسیله در مقابل امواج خیلی قوی بود اما در آخرین لحظه گزارش کردند که ما از بین رفتیم یا یه همچین چیزی اونام مردن
با این همه اطلاعات بازم احساس میکنین مطالب کمه نه!؟ اشکال نداره تازه مثله من هستین منم تشنه ی برمودام

© Copyright 2006 Parham Net. All rights reserved | Xml | Email | Home